英文介紹漢堡的優點,用英語介紹漢堡,幾句話

2023-01-23 05:50:03 字數 1214 閱讀 7975

1樓:雜貨鋪

development history:

since 1963, the image of "uncle mcdonald" has swept the children of the united states.

in the united kingdom, japan, hong kong and other places, "uncle mcdonald" has also become a household name.

when they think of "uncle mcdonald", they naturally think of mcdonald's hamburger, fish wicker bag, french fries ..these delicious dishes.

with the globalization of mcdonald's, uncle mcdonald's is also set to speak 31 languages, including chinese and hindi.

in addition, as the main virtual role used by mcdonald's companies to attract children, the official set uncle mcdonald as "the best friend of the child".

and a group of unique friends will always welcome children at mcdonald's paradise.

中文:發展歷史:

從2023年起,「麥當勞叔叔」的形象風靡了全美國的兒童。

在英國、日本、香港等地,「麥當勞叔叔」也成了家喻戶曉的人物。當他們想起「麥當勞叔叔」的時候,自然地就會想起麥當漢堡包、魚柳包、炸薯條……這些美味可口的菜餚。

伴隨著麥當勞公司全球化的經營方針,麥當勞叔叔還被設定為能說31種語言,包括中國語及印地語等等。

此外,作為麥當勞公司用以吸引小朋友的主要虛擬角色,因此官方將麥當勞叔叔設定為「孩童最好的朋友」,與其一群各具特色的朋友永遠在麥當勞樂園歡迎著小朋友的光臨。

並自2023年8月起擔任麥當勞公司的「首席歡樂官」。

寫一篇介紹漢堡包的英文作文,要有翻譯

怎麼用英語介紹漢堡包

用3句英語介紹漢堡!

麥積山的介紹,用英語介紹麥積山

中國佛教四大石窟之一 其它三窟分別為敦煌莫高窟,龍門石窟和雲岡石窟 麥積山石窟地處甘肅省天水市東南方50公里的麥積山鄉南側西秦嶺山脈的一座孤峰上,因其形似麥垛而得名。麥積山石窟始創於十六國後秦 公元三八四年至四一七年 爾後屢有修葺擴建,至公元六世紀末的隋代基本建成,並完整保留至今。麥積山風景名勝區占...

用英語介紹自己的房間,用英語介紹自己的房間帶翻譯 七句話

可以前面做個鋪墊,比如兩個朋友拿個 乙個人說thisi y room,it s very big or notvery bigbut very comfortable thereisa door,table,chair,bed 然後看著房間版寫就行了,最後結尾來個權我喜歡我的屋子等等的,主要就是練t...

用英文介紹椰子海螺,椰子螺的介紹

椰子螺又稱為椰子渦螺 木瓜螺,貝殼黃褐色,狀如木瓜,光滑而有黑褐色斑,肉食性,喜食貝類及底棲性小動物,主要分布在溫熱帶沙泥質淺海域。介紹日本的食物 用英文 如果你是特指要日本菜的英文名稱,我這裡有一些,希望能幫到你 壽司sushi 生魚片sashimi raw fish 海鮮刺身 seafood a...