英語作文。簡單一點的就行。謝謝了

2021-03-03 23:47:37 字數 539 閱讀 7164

1樓:匿名使用者

dear tom,

i'm glad to receive your letter,my hobby is reading.since my childhood,i formed the habit of reading.the reasons lie in several aspects.

first of all,reading is an excellent way of relaxing.when i feel tired,i read books to relax.secondly,i can learn endless knowledge by reading,which broaden my horrizon as well.

thirdly,my hobby can also strengthen my reading ability.

in a word,my reading hobby is fun and beneficial.

looking forward to hearing from you!

有關蠶的簡單一點的,有關蠶的資料簡單一點的

蠶,是蠶蛾的幼蟲,絲綢原料的主要 在人類經濟生活及文化歷史上有重要地位。原產中國北部,主食為桑葉,也可用鵝菜補充。繭是由一根長度為300 900公尺 1000 3000英呎 連續的絲織成的。家蠶的蟲及蛹可以食用,並有食療功效。成蟲成蟲的蛾不能飛,它又被稱為 蠶蛾 只是用於產卵以繁殖後代。因為其久遠的...

成語大全簡單一點的,四字成語大全簡單一點的

1.失之bai東隅,收之桑榆du 2.坐井觀天 3.厚積薄發 4.不舞之zhi鶴 5.坐懷不亂 6.作繭自縛dao 7.他山之石,可以攻玉內 8.醉翁之意不在酒 9.醉生容夢死 10.白龍魚服 11.長繩繫日 12.葉公好龍 13.否極泰來 14.投鼠忌器 15.以其昏昏,使人昭昭 16.並日而食 ...

閨蜜網名,簡單一點,最好字,閨蜜網名,簡單一點,最好2個字!

青鳥飛魚 貓屎魚骨 懶貓睡魚 貓身人魚 貓魚!能吃的腐乳!哈哈哈哈 夏沫沫夏 希望對你有幫助 天貓 鯊魚 貓走 魚蛋 兩個字的閨蜜網名 兩個字的閨蜜網名有 01 離落 痴迷 02 腐女 色女 03 南箋 北笙 04 女帝 女爺 05 回眸 凝笑 06 久涼 久別 07 檸萌 柚稚 08 橘梗 橘話 ...