飛沙風中轉打架 插曲,飛沙風中轉有什麼歌

2023-03-10 02:25:02 字數 1500 閱讀 7249

1樓:匿名使用者

《人多勢眾》

演唱:廿四味。

打唔喺問題,夠姜就出嚟;吹雞我地班吹得最齊!

打唔喺問題,夠姜就出嚟;講人多我地最多兄弟!

打唔喺問題,夠姜就出嚟;吹雞我地班吹得最齊!

打唔喺問題,夠姜就出嚟;講人多我地最多兄弟!

兄弟立行架撐,就喺面對個班;

相同我玩嘢而家幫你埋單!

你眼望我眼,就喺睇你唔順眼;

你夠膽就喺憑你呢幾件蛋散!

心口乙個勇字,當正自己勇士;

想無事真喺唔洗旨意!

一觸即發!一場廝殺!

無刀疤點樣學人家嚟行古惑?

埋嚟捅 埋嚟斬 埋嚟你就死得慘~

我出手快過子彈,我面前就喺紙板~

同門照斬,一樣一樣照斬;

大佬照斬,一樣一樣照斬;

出嚟行唔好唸住真喺唔洗你還;

唔洗煩等我一次過將你打殘!

唔好唸住作反,等我隊冧你地呢班「冷蛋」

一念天堂,另一念應該系地獄,乙隻腳是監房乙隻預咗踏入棺木;

有人收心養性匿喺監窗苦讀,有人不顧一切爭棍上位-符符碌碌!

講打講殺講惡講霸道,撈黃撈賭撈毒幫大佬擋刀,古惑仔生涯無人會知道,淨喺知道呢刻收到order照做!

講打講殺講惡講霸道,撈黃撈賭撈毒幫大佬擋刀,古惑仔生涯無人會知道,淨喺知道呢刻收到order照做!

2樓:匿名使用者

我也不懂叫啥。但是我覺得蠻好聽的。

飛沙風中轉有什麼歌?

飛沙風中轉的歌曲歌詞

3樓:匿名使用者

人在風暴中 無奈的打轉 如象風沙 倦也須兜轉無奈的疾衝 無奈的刁轉 曾熱的面孔 漸缺少溫暖嘿喲哼嘿喲 飛沙風中轉 嘿喲哼嘿喲 飛沙風中轉情在風暴中 難預早打算 人被風浪衝 聚也許苦短其實風是空 無奈斬不斷 埋沒幾段恩 剩餘幾多怨嘿喲哼嘿喲 飛沙風中轉 嘿喲哼嘿喲 飛沙風中轉年月消逝中 才悟風中轉 全為貪順風 沒作主挑選如今逆風 豪邁的奔遠 重拾心內真 撞碎風千串嘿喲哼嘿喲 風吹我不斷 嘿喲哼嘿喲 風吹我吹不斷嘿喲哼嘿喲 風吹我不打轉。

飛沙風中轉的**曲目

4樓:匿名使用者

1超越顛峰。

2結婚幻想曲。

3天天快樂。

4祝福你。5祝新歲。

6一生何求。

7璀璨星光。

8飛沙風中轉。

9有了你。10足球小將(序幕曲)

11足球小將(閉幕曲)

12鐵路戀曲。

13最真的感覺。

14榴槤飄香。

劍三里飛沙可能出單騎嗎,劍三哪種裡飛沙最好

裡飛沙百分之百雙騎,沒有單騎的,放心好了 大俠您好 僅僅是餓倒還不至於,不過翻牌的倒是有可能出單騎 如幫助到您,還望採納 不要多想,再不給馬草就真是了。馬仔狀態不好,影響發育,基三就真麼逗比 劍三 哪種裡飛沙最好?屬性當中 馬術氣力每秒恢復速度提高14點 這種最好。也最貴 如果養它的人懂的話 lz你...

劍三里飛沙多少錢,劍三里怎麼樣養裡飛沙

每個區每個服的 都有差異,但並不懸殊。目前成馬里飛沙大約遊戲幣 是在600000 700000j之間,馬駒一般250000 400000j這個樣子。如果想換算 民幣的話直接從你那個區遊戲幣和人民幣的換算就能算出來。大俠您好 每個區服 不一樣的 比如我們區40w 若幫助到您,還望採納 劍三里怎麼樣養裡...

蒲公英種子在風中飛可以用什麼成語形容

自由抄自在 z y u z z i 釋義 形容沒有拘束 十bai分安閑舒適。du 語出 唐 釋慧zhi能 六祖大師法寶壇dao經 頓浙品第八 自由自在 縱橫盡得 有何可立?反義 身不由己 用法 跟 無拘無束 有時可通用。一般作定語。其實 如風自在 更貼切,但它不是成語。像柳絮一般的雪,像蘆花一般的雪...